Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

ανέμου κλωστές (χαϊκού)

Αποτέλεσμα εικόνας για χαϊκού

Τετράδια τα νέφη
να γράφει τις Μουτζούρες του
πιτσιρίκος Θεός

Alberto Guillen

Μακριά να πας
Στων πεύκων τα ιστία
Να ρίξεις θηλιές

Ψυχρό το χώμα
Ξύπνησε το φεγγάρι
Φωτιά να γευτεί

Ανεμοδείκτης
Στους εξώστες της νύχτας
Με τ' άστρα παίζει

Έλα στ' αμπέλι
Μέστωσαν τα σταφύλια
Δες! αναβρύζουν

Στο παραγώνι
Σιγόβρασε ο καφές
Μερακλίδικα!

Μέρωσε κύμα
Χρέωσα στην αγάπη
Μι' ακόμα πληγή

Δρόμου διχάλα
Κι αμφιταλαντεύεσαι
Μ' άδεια την τσέπη

Βροχή στην καρδιά
Κι εσύ ακόμα αργείς
Ήλιους να σπείρεις

Το κυπαρίσσι
Ουράνια μαζεύει
Κουβάρια πόνου

Γέρικος κρίνος
Σαν παραγκωνισμένος
Ανταποκριτής

Μια πεταλούδα
Σε κρίνου ανάκλιντρο
Ονειροπολεί

Τις κρύες νύχτες
Ναυαγούν στα σύννεφα
Σμήνη διαττόντων

Ξεκλέβεις σιωπές
Απ' τα ξερά ποτάμια
Δίκλωνη ρίζα

Κόκκινη μπέρτα
Στους ώμους της Άνοιξης
Η παπαρούνα

Τρυγάς τη ζωή
Μελισσούλα του βράχου
Σε πέτρας ανθούς

Απεγνωσμένα
Ξεκλέβεις στην άμμο
Κουκκίδες φωτός

Κρεμάς σελήνη
Πύρινα ηφαίστεια
Στο στέρνο της γης

Πού να κοιτάξεις;
Τύλιξε η ομίχλη
Με γάζες τη γη

Μπροστά πηγαίνει
Σπαθίζοντας τα νέφη
Αγγέλων πομπή

Φόβος σκοτεινός:
Σαν βλέμμα κουκουβάγιας
Διαπεραστικό

Άσπιλο χιόνι
Στη δράνα των φρυδιών σου
Στρώνει ο χρόνος

Μέθη πρωινή:
Στης χλόης το ποτήρι
Δροσοσταλίδες

Πράσινο φύλλο
Τρέμει στο γυμνό δέντρο
Την έλξη της γης

Εγκλωβίστηκες
Στης μοίρας τα νήματα
Άδοξε στίχε

29 σχόλια:

  1. Ξεκλέβω λίγη από την ιεροσύνη τών μικροδιαμαντιών σου κι αφήνω φιλί! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Στέλνω κι εγώ φιλί και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή

  2. Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου είχαν λείψει τα χαϊκού σου!!!!

    Καλή εβδομάδα, γλυκό μου κορίτσι!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Χαίρομαι που τα αναζήτησες!!

      Σε φιλώ πολύυυυ ♥

      Διαγραφή
  4. Ο στίχος με τον κρίνο μου χάρισε ένα μεγάλο ταξίδι, Ελένη μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα κάποιοι στίχοι θα μας στέλνουν
      μακριά και σαν ευλογία θα μας ξεναγούν!

      Σε φιλώ πολύ και καλό μήνα ♥

      Διαγραφή
  5. Ίπτασαι Ελένη μας κι εμείς μαζί σου...
    και δεν θέλω να προσγειωθώ από δω πάνω που μας ανεβάζεις.
    Φιλιά με κραδασμούς συγκίνησης ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε υπερευχαριστώ
      Όμορφος αυτός ο μετεωρισμός!!!

      Καλό μήνα γλυκιά μου ♥

      Διαγραφή
  6. Ελένη μου αγαπημενη καλημερα και καλη εβδομαδα
    νιωθω παντα πιο γεματη φευγοντας απο εδω
    σε ευχαριστω

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Καλόν Απρίλη αναζωογόνησης!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Kαλημέρα!!!
    Κάθε στίχος -πολλές σκέψεις...
    Δεν γνώριζα το χαικού ,αλλά μέσα από την ποίησή σου, μου άρεσε.Περιεκτικός λόγος.
    Καλή άνοιξη, με αγάπη και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου σ'ευχαριστώ πολύ
      Αυτά τα μικρά εμπεριέχουν δυνατά
      τη χαρά και την αίσθηση της στιγμής

      Σε φιλώ πολύ και καλό μήνα ♥

      Διαγραφή
  8. Διάχυτη όλη η λυρική έκφραση και διάθεση που συμπυκνώνει αυτή η στιχουργική μορφή που επέλεξες, Ελένη, στο «χαϊκού» σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Πηγή τους η λυρικότητα και το στιγμιαίο
      της φύσης!!

      Σε φιλώ και καλό μήνα ♥

      Διαγραφή
  9. Oυτε κι εγω θελω να προσγειωθώ στην παραγματικοτητα...Ελενη μου.
    ποιο στιχο να ξεχωρίσω; που ολοι, όλο και κατι μου λενε.!!
    Ομως η πεταλουδα στο ανάκλιντρο με συνεπήρε...!! σε ευχαριστουμε ποι ποιείς.!! καλο σου βραδυ Λενιώ μου..φιλί με αγαπη..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μεηλ μου.. το δικο σου δεν ανοιγει roulamakedonisa@gmail.com

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου σ' ευχαριστώ θερμά
      Οι ρομαντικοί τι άλλο θα επέλεγαν
      εκτός από τις πεταλουδίτσες.....

      Καλόν Απρίλη με φιλιά πολλά ♥

      Διαγραφή
  10. Εγκλωβίστηκες
    Στης μοίρας τα νήματα
    Άδοξε στίχε

    Ακόμα ένας εκπληκτικός γύρος από εμπνεσμένα χαϊκού Ελένη μου!! Κέντησαν πάλι οι επιδέξιες βελονιές σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλενάκι μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Είναι να μην τα γνωρίσεις τα χαϊκού
      αυτοστιγμής τα ερωτεύεσαι....

      Καλόν Απρίλη με φιλάκι ♥

      Διαγραφή
  11. ανεμου κλωστες
    υφαινουν
    τις νοτες στο απειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγνή, καθάρια ομορφιά!!!

    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σ' ευχαριστώ
      Απαιτητική αυτή η ομορφιά!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή