Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Μιας ημέρας όνειρα



Ξετυλίχτηκε το κουβάρι
Δέσε το σκοινί
Έτσι που να ακουμπάει
Σε σταθερές το όνειρο
Στων βυθών σου
Τα κατηφορικά μονοπάτια
Φλισκούνι να φυτρώσει
Να πλένονται οι μνήμες
Κι ολόδροσες να βγαίνουν
Το πρωί σαν δροσοπέταλα
Κλωνάρι στο πέτο να τις περνάς
Μικρός περιβολάρης να διαβείς το σύνορο

Στην ώρα σου να είσαι ξέχωρα ενδοτικός

Πέρασε ο χρόνος
Που συμμαχούσες με τις σκιές 
Τότε
Που τις πληγές σου γιάτρευες
Μέσα σε στίχους δανεικούς
Έπεφτε αργοσάλευτη η αυλαία της μέρας
Στη ψυχή σαν απουσία
Έστρεφες το βλέμμα στα παλιά
Ξεκινούσες τις αναπολήσεις
Τα πράσινα σμαράγδια που αγαπούσες σε χρόνια εφηβικά
Κάτω απ' το μαξιλάρι ακόμα τα φυλάς
Καρδιόσχημα φιλιά

Παράθυρο θαμπωμένο απ' την αχλύ του εφήμερου η εικόνα σου

Η εποχή των βροχών 
Που γέμιζε τις στέρνες
Με υποσχέσεις δημητριακές
Πέρασε
Ξεράθηκε το δεντράκι των οχυρών
Εκεί που έδενε την κούνια
Η αστραπή του γέλιου

Άσε το αστέρι να σου δείξει την πορεία του βέλους 

Τώρα πλαγιοκοπούν
Το σώμα σου ριπές της άμμου
Δέσε το σκοινί
Στείλε την πρόσκληση
Διπλό να γίνει
Το στεφάνι του ήλιου στο ψήλωμα
Τη φιλαυτία του να παρακάμψει
Ο αγγελιοφόρος και να φανεί
Παρασημοφορημένος

Τι πιο ακριβό απ' τη στεφάνη της κούπας 
που τα χείλη σου άγγιξες 

Στους ναούς των ακρωτηριών
Η τελευταία σου μάχη
Μιας ημέρας όνειρα
Που έγιναν ικεσίες...
Ο λόγος άρρητος
Στις παρυφές της αγάπης
Κι ακριβό το αντίτιμο
Που θα κομίσεις στου πάθους τη θυρίδα!

Δεν ξεχνά το αίμα ποτέ όταν σαρκώνεται την ηδονή 

Έλαβε μέρος στο δρώμενο "Παίζοντας με τις λέξεις" που με αξιοσύνη
διοργάνωσε η me(maria) μαζί με άλλες υπέροχες συμμετοχές κόντρα
στους ανίερους καιρούς  προσφεύγουμε στην πρό(σ)κληση της τέχνης!

28 σχόλια:

  1. Να πλένονται οι μνήμες
    Κι ολόδροσες να βγαίνουν
    Το πρωί σαν δροσοπέταλα
    Κλωνάρι στο πέτο να τις περνάς
    Μικρός περιβολάρης να διαβείς το σύνορο
    ..κι ένας (και μοναδικός!) Χαρούλης,
    να ανοίγει ελπιδοφόρα την εβδομάδα!
    Φιλιά και καλημέρες Ελενάρα μου ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Να περνάς καλά και να μας
      κινητοποιείς...

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  2. Πόσο μου άρεσε!!! Το διάβασα και το ξαναδιάβασα!! Λυπάμαι που έμπλεξα με διάφορα και δεν ψήφισα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτα μου σε ευχαριστώ πολύ
      Είχαμε πάλι πλούσια συγκομιδή!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  3. Ένα ακόμα όμορφο ποίημά σου Ελένη. Καλή βδομάδα. Πάντα να έχεις την ευλογία της έμπνευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ από καρδιάς Γιάννη μου
      για τις ευχές σου!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  4. Κι από δώ, τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια Ελένη μου! Κι όπου κι αν αφήσεις τα χνάρια σου, φυτρώνει φως!
    Σ' ευχαριστώ ιδιαιτέρως και για τον Χαρούλη!
    Ταιριάζετε πολύ ο ένας πλάι στον άλλο!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία της καρδιάς μας σ' ευχαριστώ
      Τι να πω για εσένα...
      Ευλογία η πένα σου μεγάλη!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  5. Κάθε φορά που πάω να σου σχολιάσω νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι, κι ακόμη χειρότερα, όλες οι λέξεις που σκέφτομαι για να σου πω τη γνώμη μου, μού φαίνονται πολύ λίγες...
    Να είσαι καλά να γράφεις, να γράφεις... Αυτό!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σ' ευχαριστώ για όλα
      Κι η Καιτούλα σου πολύ ξεχωριστή
      όπως και το σύνολο των ιστοριών...

      Σε φιλώ πολύ πολύ ♥ (όσες κι οι προτροπές σου)

      Διαγραφή
    2. Αλεξάνδρα μου πολύ σ' ευχαριστώ

      γλυκό φιλί σου στέλνω ♥

      Διαγραφή
  6. Ελένη καταπληκτικό ...
    Δηλαδή , αν έγραφες μιας βδομάδας όνειρα... ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου σ' ευχαριστώ
      Κάποιες μέρες είναι πολύ αργόσυρτες

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  7. Κορίτσι μου ακόμα πιο δύσκολο αυτό που έκανες, να μεταχειριστείς λέξεις δύσκολες σε ποίηση, ένα μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Αυτό που λες είναι κι η μεγαλύτερη πρόκληση!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  8. Την κάθε λέξη, όταν τη διαβάζω σε δικό σου δημιούργημα, είναι σα να τη διαβάζω πρώτη φορά! Έχεις μοναδικό χάρισμα, κορίτσι μου!
    Υπέροχο! Πραγματικά υπέροχο!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο είναι αυτό που είπες Γιάννα μου!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου

      Σε φιλώ πολύυυυυυ ♥

      Διαγραφή
  9. Και βεβαια θα επαναλυφθώ.. και βεβαια θα συμφωνήσω με τα σχόλια των φιλων.. για την γραφή σου και που να βρω τα λογια..τα ξεχωρα.. με αιχμαλωτισε .....
    Τι πιο ακριβό απ' τη στεφάνη της κούπας
    που τα χείλη σου άγγιξες
    Ελενη μου σε ευχαριστουμε για το χαρισμα της γραφής σου..να είσαι καλα και να μας. απωγειωνεις καθε φορα... !!!
    Ο Χαρούλης λατρεμενος... οτι βίντεο βάζεις και ακολουθει την ποιηση σου ταιριαστο απόλυτα.. καλο σου απογευμα φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου αγαπημένη σ' ευχαριστώ πολύ
      Πάντοτε τα λόγια σου με συγκινούν βαθιά!!!
      Ο Χαρούλης καλλιτέχνης με σεβασμό στην τέχνη
      του και με εκπληκτική σεμνότητα!!!
      Να περνάς καλά

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ θα πω τα ίδια...μα υπάρχει κάτι που να το ποτίσεις με το ταλέντο σου και να μην ανθίσει μέσα μας?
    Συγχαρητήρια Ελένη μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου τα συγχαρητήρια ανήκουν σ' εσένα
      Να περνάς καλά και πάμε για τα επόμενα!!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια Ελένη μου και γι αυτή σου την συμμετοχή!!!
    Άσε το αστέρι να σου δείξει την πορεία του βέλους !! Ανοδική και στρωμένη με εμπνεύσεις από καρδιάς!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου σ' ευχαριστώ πολύ
      Κίνητρο μας οι πορείες
      έστω κι αν κάποιες απ αυτές
      θα αποβούν για εμάς ακόμα
      και μοιραίες...

      Σε φιλώ πολύ

      Διαγραφή
  12. Ξεχωρίσαμε τη συμμετοχή σου Ελένη μου, με την πρώτη ανάγνωση και αφήσαμε το αστέρι να μας δείξει την πορεία του βέλους...
    Σ' ευχαριστούμε για την ομορφιά που απλόχερα μοιράζεις!
    Πολλά φιλιά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σ' ευχαριστώ για όλα
      Η πορεία είναι μία και μόνη
      αυτή προς το φως!!!

      Σε φιλώ πολύ ♥

      Διαγραφή