Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

25 λέξεις # 8



   Εγώ θα σε κοιτώ
   απ' του ουρανού
      το άνοιγμά
   Σεπτή μορφή
Μελάνι θα στάζω
στους δρόμους σου
Εκείνο να συγγράψεις
      το βιβλίο
    της αγάπης
Αιώνια να σε θέλω

       Παιδί μικρό
Ποθούσα ν' ανοίξουν
       οι ουρανοί
μαγικά να μου φέρουν
         στολίδια
Τώρα κλειστά περάσματα
    μανταλωμένα
απ' τους αγγέλους
    της βροχής
Έγκλειστος ο βρόγχος
   αργά μερεύει

     Πένθιμος τόπος
όμοιο κρανίο ανοιχτό
στη σκιά του μάρμαρου
      Ο δρόμος
 στην κατωφέρεια
      του θανάτου
Εξ ου κι οι ουρανοί
που ανοιχτοί δακρύζουν
    φως μεταλλικό

Στην ομορφιά της ψυχής σου

Το πρώτο κατά σειρά έλαβε μέρος στο δρώμενο 25 λέξεις 
που διοργάνωσε επιτυχώς η φίλη Μαρία Νικολάου

19 σχόλια:

  1. Ελένη μου αγαπημένη!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή, για τη νίκη, για τα νέα ολιγόλεκτα, για όλα!!!!

    Φιλιά πολλά και την αγάπη μου όλη!

    Υ.Γ: Στην ομορφιά της ψυχής σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήσουν το 3αρι μου ψυχή μου!
    Οι ουρανοί θα στερέψουν κάποτε από δάκρυα...
    Σε φιλώ μάτια μου ( και περιμένω...♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Ελένη μου! Όποιο από τα τρία και αν έστελνες πάλι την πρωτιά θα έπαιρνες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικά και τα τρία, Ελένη!
    Κρατώ όμως το πρώτο, γιατί δίνει το μήνυμα της συνέχειας!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ελένη μου.
    Μίλησες στις καρδιές μας!
    Σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Ελένη μου την άξιζες τη νίκη! Πάντα δημιουργείς και πάντα μας γεμίζεις λυρισμό με τα γραπτά σου! Πολλά φιλιά να είσαι καλά!Και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Ελενίτσα μου. Μέσα στα αγαπημένα μου ήταν. Με άγγιξες όπως συνηθίζεις. Και εδώ το διάβασα ολόκληρο. Υποκλίνομαι!
    Φιλιά χαρά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Ελένη μου..το πρώτο ήταν φυσικά το αγαπημένο μου στις 25 λέξεις και πήρε τους τρεις μου βαθμούς!
    Μου άρεσαν όμως πολύ και τα άλλα που διάβασα εδώ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια Ελένη μου!
    Ακόμη μια υπέροχη καταθεση ψυχης απο σενα!
    Την καλημερα μου!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ

    τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα πως τα καταφέρνεις να στέκονται εξαιρετικά και αποσπασματικά δεν το καταλαβαίνω! :) Συγχαρητήρια!! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω κι εγώ την ίδια απορία με την Κατερίνα!
    Μπορεί τα δύο επόμενα να είναι... βαριά κι ασήκωτα, όμως τα συναισθήματά μας έτσι είναι καμιά φορά κι εσύ τους δίνεις μια μεγάλη αγκαλιά.
    Ελένη μου, σε φιλώ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια, Ελένη μου, υπέροχη η γραφή σου...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάντα οι συμμετοχές σου Ελένη έχουν το δικό τους χρώμα έκφρασης. Μπράβο καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η αγάπη μου σιμά σου Ελένη μου.
    Σπαράζουν δακρυσμένα τα λόγια σου... εξαίσια μα δακρυσμένα !
    Σε φιλώ καλή μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σπαράγματα διαστηκτα απο αγαπη , ουράνιο φως , ομορφια συγχαρητήρια καρδια μου για οσα σημεία ζωης μας χαρισες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υποκλίνομαι ταπεινά στην ομορφιά της ψυχής και της πένας σου Ελένη μου! Μίλησε στην ψυχή μου, ήταν μέσα τις επιλογές μου και χαίρομαι ειλικρινά για την πρωτιά σου!
    Με την ελπίδα η αγάπη μας να σκουπίζει τα δάκρυά σου, σ' ευχαριστώ για την κατάθεσή σου αυτή και σου αφήνω μια ζεστή αγκαλιά και δυο γλυκά φιλιά!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μονο σιωπή που μιλαει πολύ δυνατα σε οποιους διαβαζουν της ψυχής τα λογια Ελενη μου.. προσκυνω με πολύ αγαπη φιλη μου...δεν βρισκω λογια καθε φορα... να είσαι καλα... μονο αυτο... φιλω σε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή